Blessing
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Gratulasjoner til Steffen og hans kjære Kristin!

2 posters

Go down

Gratulasjoner til Steffen og hans kjære Kristin! Empty Gratulasjoner til Steffen og hans kjære Kristin!

Poste  Soprano Man Jan 04, 2010 6:33 am

Gratulerer så mye med forlovelsen! cheers
Ønsker dere lykke til med planleggingen av den store dagen og regner med det blir i Fana Kirke så vi kan komme å se på når dere gir hverandre deres JA! Very Happy
Soprano
Soprano

Antall Innlegg : 121
Join date : 08.10.2009
Age : 40

Til Toppen Go down

Gratulasjoner til Steffen og hans kjære Kristin! Empty Re: Gratulasjoner til Steffen og hans kjære Kristin!

Poste  Ellie Man Feb 01, 2010 3:33 am

GRATULERER Very Happy I love you

Når Ida og jeg fant det ut hoppet vi nesten i taket!
Først se ser ida ringen til steffen; så sier hun til meg: "eline, steffen går med ring" Og jeg bare cyclops Shocked, og så blir ida helt Shocked sunny ... også begynner vi og hyle og skrike: JAAA (kjempe lyst) men vi viste jo ikke om det var sant, så vi kunne jo ikke spør, for tenk om det ikke var sant... så møtte jeg andreas og simen i gangen og da spurte jeg Very Happy og så var det sant; de er forlovet! Og da løp jeg inn til ida og bare : "Det er sant!!!!! Ida!!! JAAAA!!!" i en kjempe høy tone, og ida og jeg skrek og hoppet og var så sykt glade!!!!

Og vi kunne ikke stoppe å smile!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Gu for en koselig nyhet!!!
Ellie
Ellie

Antall Innlegg : 426
Join date : 01.10.2009
Age : 30
Bosted : Fanastølen 3, Sandsli og Eidsvågneset

Til Toppen Go down

Gratulasjoner til Steffen og hans kjære Kristin! Empty Re: Gratulasjoner til Steffen og hans kjære Kristin!

Poste  Ellie Man Feb 01, 2010 3:34 am

GRATULERER FRA BEGGE TO!!! vi kommer i kirken og ser på! og vi vil helst at det skal være med en gang Very Happy
Ellie
Ellie

Antall Innlegg : 426
Join date : 01.10.2009
Age : 30
Bosted : Fanastølen 3, Sandsli og Eidsvågneset

Til Toppen Go down

Gratulasjoner til Steffen og hans kjære Kristin! Empty Re: Gratulasjoner til Steffen og hans kjære Kristin!

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet