Blessing
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Andre ting i Fana menighet :D

+6
Soprano
Side Sjefen
Synne
hovedlederen
Ellie
Simen:D
10 posters

Side 8 av 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Go down

Andre ting i Fana menighet :D - Page 8 Empty Re: Andre ting i Fana menighet :D

Poste  Soprano Tir Feb 16, 2010 6:12 am

Helt super øvelse i går folkens! Very Happy En del mas, men tror ikke det var mer enn vanlig..bare jeg som hadde litt kortere lunte siden jeg ikke var helt i form.. geek
Ellers flott å se at så mange hadde kledd seg ut! cheers Vi får ta en kåring på årskonsert-weekenden, over den mest oppfinnsome utkledningen eller noe sånt! jocolor Gleder meg til å se fortsettelsen, Australsk var jo ikke så lett å finne på noe kanskje, så blir nok bedre på Amerikansk- Afrikans og asiatisk øvelse.. Så er jeg litt spent på hva folk finner på på Europeeisk øvelse.. cyclops der kan man jo finne på alt fra nordiske vikinger til scotter med kilt eller grekere som f.eks Asterix og Obelix! Så her er det bare å velge å vrake!Razz
Soprano
Soprano

Antall Innlegg : 121
Join date : 08.10.2009
Age : 40

Til Toppen Go down

Andre ting i Fana menighet :D - Page 8 Empty Re: Andre ting i Fana menighet :D

Poste  Soprano Tir Feb 16, 2010 6:18 am

Når det gjelder Vinterfestivalkonfransierer, så har jeg helt siden Steffen og Eivind var konfiser sett for meg dere stå på den scenen!!! Very Happy Det er noe med den Thomas og Harald faktoren tror jeg.. Laughing Og er egentlig fremdeles for at de som står der bør være litt eldre enn de som er i hallen, så stemmer forsåvidt på dere enda, selv om jeg er kjempefan av Eline og Marte! cheers Det er jo helt konge med Lek og Morro på scenen, men om gutta får ta det 2011, så kan jo jentene ta det 2012!? king queen
Soprano
Soprano

Antall Innlegg : 121
Join date : 08.10.2009
Age : 40

Til Toppen Go down

Andre ting i Fana menighet :D - Page 8 Empty Re: Andre ting i Fana menighet :D

Poste  Ellie Tir Feb 16, 2010 6:22 am

Digget øvelsen i går Very Happy var sykt kult at mange hadde kledd seg ut! og tess som var turist Very Happy lol! tror de andre blir enda bedre, for da er det flere som skjønner det Very Happy

Gleder meg masse til søndag og håpere flere gjør det Very Happy
Og at så mange som mulig kommer på fredag!! det blir sikkert dødts bra Very Happy afro


Jeg er litt enig med deg Renate Very Happy hadde vært så sykt kult å ha Steffen og Eivind på scenen Very Happy men nå er jeg så giret på å være der selv, heheh Very Happy cheers
Ellie
Ellie

Antall Innlegg : 426
Join date : 01.10.2009
Age : 30
Bosted : Fanastølen 3, Sandsli og Eidsvågneset

Til Toppen Go down

Andre ting i Fana menighet :D - Page 8 Empty Re: Andre ting i Fana menighet :D

Poste  Soprano Tir Feb 16, 2010 6:55 am

Selvfølgelig er du det! Kan jeg godt forstå..uansett hvem det blir er det ikke tviil om at det skal bli fler Blessingfolk på scenen fremover!Wink Må jo få Andras på trommer og gjerne Simen på gitar i bandet også, dere gjorde jo en strålende jobb som band2 i år!!! cheers
Gleder meg til gospelnighten1 Den blir super! Og flott at du eline tar på deg dirigentjobben, bare ikke ta på deg for mye av gangen så du blir utbrendt!!! bom
Soprano
Soprano

Antall Innlegg : 121
Join date : 08.10.2009
Age : 40

Til Toppen Go down

Andre ting i Fana menighet :D - Page 8 Empty Re: Andre ting i Fana menighet :D

Poste  Ellie Tir Feb 16, 2010 7:01 am

Jepp Very Happy jeg tror VF tilneste år blir vldig bra! håper iallefall på det sunny

Elsker å dirigere, det er så gøy cheers men nei, skal prøve å ikke ta på meg for mye Very Happy
Ellie
Ellie

Antall Innlegg : 426
Join date : 01.10.2009
Age : 30
Bosted : Fanastølen 3, Sandsli og Eidsvågneset

Til Toppen Go down

Andre ting i Fana menighet :D - Page 8 Empty Re: Andre ting i Fana menighet :D

Poste  Soprano Tir Feb 16, 2010 7:04 am

Tror du har kontroll, ser i allefall sånn ut!Wink Du er kjempeflink! cheers Nå må du bare stå hjemme forran speilet å øve og øve på å diriger på disse to sangene (spesielt fix you som du ikke har dirigert på før) så du er ordentlig forberedt og en god og tydellig dirigent for koret på søndag! Lykke til! Very Happy
Soprano
Soprano

Antall Innlegg : 121
Join date : 08.10.2009
Age : 40

Til Toppen Go down

Andre ting i Fana menighet :D - Page 8 Empty Re: Andre ting i Fana menighet :D

Poste  Ellie Tir Feb 16, 2010 7:06 am

hehe Very Happy tro meg, det gjør jeg, vel ikke forann speilet... Men forann pcen hører sangen om og om og om igjen Very Happy

Men to sanger? skal vi ikke bare synge en?
Ellie
Ellie

Antall Innlegg : 426
Join date : 01.10.2009
Age : 30
Bosted : Fanastølen 3, Sandsli og Eidsvågneset

Til Toppen Go down

Andre ting i Fana menighet :D - Page 8 Empty Re: Andre ting i Fana menighet :D

Poste  Soprano Tir Feb 16, 2010 7:28 am

Simen kom jo på at folka fra VF kommer.. Exclamation eh forresten.. Andreas kommer jo ikke.. Rolling Eyes men kan vi synge fix you uten trommer, kan vi vel spille waiting uten trommer også!? bounce Ellers spillte jeg bass og trommer i musikk valgfag på ungdomsskolen tongue
Soprano
Soprano

Antall Innlegg : 121
Join date : 08.10.2009
Age : 40

Til Toppen Go down

Andre ting i Fana menighet :D - Page 8 Empty Re: Andre ting i Fana menighet :D

Poste  Ellie Tir Feb 16, 2010 7:32 am

jeg er for at vi spiller begge Very Happy men du får høre med simen, han har det med å ikke være enig Razz det må jo være en som skal spille trommer på de andre sangene, kanskje vi kan smiske litt med han flower
Ellie
Ellie

Antall Innlegg : 426
Join date : 01.10.2009
Age : 30
Bosted : Fanastølen 3, Sandsli og Eidsvågneset

Til Toppen Go down

Andre ting i Fana menighet :D - Page 8 Empty Re: Andre ting i Fana menighet :D

Poste  Soprano Tir Feb 16, 2010 7:54 am

Ja, hvis det er ne som er litt dreven er det vel ikke så vansleig å steppe inn..det er jo ganske kjente sanger bagge to! flower
Soprano
Soprano

Antall Innlegg : 121
Join date : 08.10.2009
Age : 40

Til Toppen Go down

Andre ting i Fana menighet :D - Page 8 Empty Re: Andre ting i Fana menighet :D

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 8 av 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet