Blessing
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Konsert!!!

Go down

Konsert!!! Empty Konsert!!!

Poste  Soprano Tor Mai 27, 2010 1:41 pm

Åh, som jeg digger dere alle sammen!!! cheers Dere tok jo helt av på årskonserten vår! drunken Helt fantastisk innsats fra alle sammen! bom
Først må jeg skryte over Eline, som gjorde en kjempekonsert, og gleder meg villt til å se utviklingen videre i året som kommer! Blessing er utrolig heldig som har fått en så engasjert og dedikert dirigent som deg! cheers
Ellers må jeg skryte over minikoret som har stått på i hele år og gjorde en kjempe innsats under øvingene også i helgen..fikk litt småproblemer i starten på accapella-sangene under selve konserten, men klarte å få til gode overganger og flotte avsluttninger, så da blir det andre bare for detaljer å regne og er kjempestolt over dere!!! sunny Og så alle solistene.. Flere av dere har kanskje ikke sunget solo før og i allefall ikke for en så og si fullsatt konsertsal med rundt 300 tilskuere! Dere har vært helt suverene hvær og en av dere!!! bom
Til slutt må jeg bare skyte litt mer av selve koret, som jeg aldri før, og da mener jeg ALDR før har sett være så levende under hele konserten, smile bevege seg og synge så tupèen flyr av mannen på bakereste rad.. Etter Månemann visste jeg at dette kom til å bli en knallkonsert og første halvdel gikk så fort og smertefritt at jeg ikke helt fikk det innover meg før vi var inn i andre del og pluttselig var også den ferdig, og jeg kunne ikke gjøre annet enn å smile! Det ble jo et absolutt høydepunkt med den gamle fellesdansen som ekstranummer da man både så, hørte og følte at publikum var i ekstase og ikke minst da alle konfisene også ble med på slutten!!! bom
Tusen takk for en kongesupermegabra konsert alle sammen!!! En konsert jeg virkelig kan være stolt av å ha satt mitt punktum som hoved-dirigent!cheers
Soprano
Soprano

Antall Innlegg : 121
Join date : 08.10.2009
Age : 40

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet